Klachtenprocedure

Klachten

Wij vinden het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent en tevreden blijft. Als u om wat voor reden dan ook ontevreden bent dan willen wij dit graag van u weten. Al uw klachten worden serieus behandeld en wij proberen altijd naar een goede oplossing te zoeken.

Mocht u niet tevreden zijn, dan verzoeken wij u uw klacht te melden. U stelt ons daarmee in de gelegenheid uw klacht op te lossen en u helpt ons de kwaliteit hoog te houden.

Ook zijn wij er bij gebaat dat u tevreden bent over onze webwinkel.

Suggesties
Heeft u een suggestie voor ons? Bijvoorbeeld over wat er verbeterd kan worden of welke producten u graag in ons assortiment zou zien? Wij vernemen het graag via het contactformulier of per mail info@sportenspelvoordieren.nl

Procedure voor het melden van een klacht:
1. Bel, mail info@sportenspelvoordieren.nl vul het contactformulier in of stuur een brief.
2. Zodra wij de klacht binnen hebben krijgt u daarvan een bevestiging. 
3. Alle klachten worden binnen 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, behandeld.